domenica 7 agosto 2011

Si daca...

Si daca tu te-ai cufundat,
Intr-un ocean ,intr-un pacat,
Te rog acum!!!Si daca vrei?
Lasa-mi iubirea ce mi-o iei.

Lasa-mi iubirea.Si daca vrei?
Eu sunt aici,si-n ochii mei,
Tu vei fii! mereu ce-ai fost,
Iubita,vis,cantec si post.

Iubita da!si daca vrei?
Poti sa o vezi in ochii mei,
In ochii care,acuma plang...
Te iubesc!!!asta  iti cant.

Un cant frumos de dragoste,
A fost!v-a fii,dar asta e....
Si daca dragoste nu e,
Lasa-mi puterea visele.

Un vis,un gand,o dragoste,
Un vis aievea ,ce mai e...
Postesc acum cu dor si gand,
Postesc iubito sa-ti cuvant.

Cuvant cu dor si nostalgi,
Cuvant iubito in poezii...
Un gand nebun de dragoste,
O forta care nu mai e...

Slabit si dus de val in larg,
Cufund un gand,intr-un ocean,
Oceanul care ne-a vegheat,
A noastre ganduri,al nostr-pacat,

Pacatul care m-a facut...
Postesc,ma curat sa-ti cuvant,
Un ultim dor,ultim cuvant..
Te voi iubii!!!esti doar in gand.

      Autor: Iris Yrinad

Nessun commento:

Posta un commento