mercoledì 10 agosto 2011

Si poate...Iris Yrinad...

Si poate tu ?da mai iubit .
Sau ma mai iubesti, pe mine,
Caci tu pleci si nu te uiti,
Cei in suflet ,cei in mine.

Stiu ca sufar ,stiu ca-i jalnic,
Viata fara de noi doi...
Dar iubire cu de-a sila...
Nu se poate nu-i razboi.

Am luptat cu gand si suflet,
Am luptat pentru noi doi,
Stiu poate sunt vinovata,
Nu pot te-aduce-napoi.

Vinovata de iubire,
Vinovata ca iubesc,
Doar un suflet ,doar un nume,
Doar pe tine te doresc.

Cei absurd si ce ma doare,
Caci tu n-ai putut vedea,
Ca-n ochii mei stralucea soare,
In suflet ,luna ne veghea.

De ce ?sa scriu,ce nu se poate,
De ce ?sa scriu ce nu-nteleg..
Eu scriu iubirea vietii noastre,
Ce-am invatat-o pe de rost.

Si poate tu,iubirii tale,
Si poate-a sufletului gand,
Te vei gandi candva la mine!!!
Te vei gandi!!!caci te-am iubit.

Si viata care ne invata,
Dragoste,iubire,cant..
Am un lucru ce m-apasa,
Te iubesc!!! dar pana cand.

Te iubesc,esti viata-mi insumi,
Nu pot spune c-am iubit..
Desi privesc iubirea noastra,
Iubirea ce-o iau ,in mormant.

In mormantul,rece...negru,
Ca iubirea ce-am avut,
Nu mi-e frica,nu mi-e teama,
Eu iubesc ,si am iubit.

Si poate nu ma crezi pe mine,
Toate-n viata imi sunt reci,
Suflet gol te uiti la mine,
Si iubirea tu mi-o ineci.

Mi-o ineci ,in lacrimi sacre,
Azi sunt singur si iubesc,...
Lacrimi sacre de iubire...
Am iubit si-am sa iubesc.

Juramantul care-mi zace,
In suflet ,inima si gand...
Nu am sa uit iubirea noastra,
Nici cand o sa fiu ,mormant.

Si poate tie nu-ti mai pasa,
Am inteles dar prea tarziu..
Iubirea este vis si viata,
Speranta,legamant si gand.

Un gand frumos,un gand departe,
Departe dus intr-un desert,
Oriunde as fii in lumea asta,
Am iubit si-am sa iubesc.

Cuvinte simple,cuvinte-n plama,
Tu ai avut si mi, le-ai spus,
Ma doare sufletul de teama,
Au fost cuvinte!!! doar atat...


Cuvinte simple ca si mine,
Tu le-ai rostit si am crezut,
Dar n-am crezut c-a ta iubire,
Ma v-a pune in mormant.....

...........................................

            Autor: Irina Dascalu

Nota: In-Sha`-Allah (God willing)_ Dumnezeu dispus....

Nessun commento:

Posta un commento