domenica 18 settembre 2011

Ma inec in ape...

Ce se poate exprima,
Prin cuvinte ,fapte...
Nu sunt geniu !!!
Vreau sa stii...
Scriu cuvinte slabe...
Slabe dar pe inteles,
Desi nu se poate,
Tu atunci n-ai,inteles,
Ca vreau doar simplitate,
E bine asa acum iti zic,
Cu unghia-mi ranita,
Scriu pe ziduri ce nu vezi,
De vremi...mucegaita,
O inima cea inflorit ...
Era plina de viata...
Avea parfum tu n-ai simtit,
Acum se pierde-n apa,
O apa ce doar ea v-a stii,
Durerea si suspinul....
Eu am trait ,tu n-ai simtit,
Durerea mea si chinul,
Sunt fericit privesti in ochi,
Da ! poate-mi rade unul,
Dar sufletu-mi n-a fost asa,
Mi-e martor numai fluviul,
Atatea vorbe fara rost...
Ce m-au facut pe mine,
Sa nu mai pot sa inteleg,
Al vietii dor ...lumina,
Lumina ce mi-a renascut,
Ce-o scriu cu lacrimi sacre,
Pe oglindirea ce-a crezut,
A intinselor ape !!!

Nessun commento:

Posta un commento