lunedì 12 settembre 2011

Suspin...

Suspin,suspin...
Si-un greu oftat,
Iubirea care mi-a lasat,
Un dor adanc ...
Ce nu se stinge,
Dragostea mereu invinge,

Susuin,suspin,
Si-un greu oftat,
Asa-am crezut e-adevarat,
Ca dragostea adevarata,
Nu se v-a stinge niciodata,
Si am crezut in trei cuvinte,
Dragostea mereu invinge,

Suspin,suspin..
Si-un greu oftat,
Acuma cad,si-acuma zac,
Cand te-ai uitat in ochi mei,
Avea-i o ura tu de ei,
Cu suflet gol nevinovat,
Tu ai plecat si ai uitat...
Crezul celor trei cuvinte..
Dragostea mereu invinge,

Suspin,suspin..
Si-un greu oftat..
Acuma iata-s vindecat,
Nu mai zac de dor si jale,
Ca dragostea ce-o am e mare,
Si de nu e dragostea ta,
Nu pot sa fac eu altceva,
Decat sa cred in trei cuvinte,
Dragostea mereu invinge,

Suspin ,suspin..
Si-un greu oftat,
Ani ce nu ne-au iertat,
Au trecut dar am in minte,
Tot a tale dulci cuvinte,
Dragostea mea cea dintai,
Nu mai e ...dar tu ramai,
Crezul celor trei cuvinte,
Dragostea mereu invinge.

Nessun commento:

Posta un commento