lunedì 12 settembre 2011

Sa inteleg iubirea...

Ma uit in jur privesc in zari,
M-alinata o boare minunata,
Ce-mi scalda fata intristata,
De dor si jale intinata.
Si cerul de-un azur deschis,
Imi da speranta,acum in suflet,
Speranta poate voi gasi,
O zi in care sa-mi surada,
Sa-mi surada iar si iar,
O iubire adevarata,
Ce- o astept si pentru mine,
Cum a fost si altadata,
Ridic ochii vad un nor,
Este alb si pur ca varul,
Vad in el un chip de om
Ce m-ntreaba bland si tandru,
Tu copile de ce plangi,
Vad in ochii tai sclipirea,
De credinta si iubire,
Nu uita eu ,iti sunt menirea,
Si de-ai vrea acum sa-mi spui,
Oful si amarul care...
Ma privesti cu disperare,
Ce te vad de-atat timp,
Tu esti pur si esti un suflet,
Plin de dragoste si dor,
Nu mai plange,acum copile,
Nu am plange ca eu mor,
Ai crezut in mine-odata,
Eu te-am dat ca sa gasesti,
O iubire adevarata,
Hai ridicate si mergi,
Lasa totul acum in urma,
Nu conteaza c-ai ,iubit,
Tu esti pur si sfant copile,
Cat ai plans si-ai suferit,
La aceste vorbe blande,
Copilul a impietrit,
Si ii spune acum in soapte,
De unde stii c-am iubit,
Chipul de la departare,
Se aproprie incet....
Si se simte intr-o boare,
Cuprins ca-ntr-o imbratisare,
Ce bine m-a simt acuma,
Am speranta ca-ntr-o zi ,
Imi voi gasi si menirea,
Si apoi eu pot muri,
Hai copile te ridica..
Lasa-n urma jale ,dor...
Caci menirea ta te striga,
Hai cuprinde-o,cu alt dor.

Nessun commento:

Posta un commento