lunedì 5 marzo 2012

Dor ...

M-am poticnit de ceasuri bune,
M-am poticnit langa-un copac,
Cu mana calda ,tremuranda,
Imi sterg o lacrima ,nu zac ...
Dar sunt pierdut in orizontul ,
Simtind alint si mangaieri ,.
Asa cum n-am simtit vreodata,
E vantul cea suflat si ieri...!!!
Pierdut in zari ,pierdut de viata,
Eu am crezut ,dar sunt pamant ,
Fara puteri , grai ,lacrimi si viata,
Mi-e dor ,mi-e dor dar pana cand ,
Mi-e dor si cand esti langa mine ,
Mi-e dor de mangaieri si cant...
Mi-e dor mi-e frica de iubire ...
Ma doare sufletul si plang,
Cu acest alint dorul si pacea...
Nu le mai am caci ,ai plecat ,
Lasand in urma umbra rece ,
Ce-o simt ,si-n lacrimi a-nghetat,
Sa recunosc sa spun din suflet ,
Sa recunosc ,iubesc atat...
Mi-e dor de prieteni ,mi-e dor de viata ,
Mi-e dor sunt singur ,si ma duc ,
Ma duc ,dar fata-mi e senina ,
Am inteles am vrut  atat ,
Pe-al drumul vieti, cale lumina ,
Doar iubire ,doar atat !!!
Raman un suflet ,care poate ,
Doar sa iubeasca si sa vrea,
Acelasi lucru ,pan-la moarte,
Iubirea _ pacea_ linistea !

Nessun commento:

Posta un commento