lunedì 5 marzo 2012

Singuratate ...

Am ales singuratatea,
Lacrimile-s tot mai reci,
Singuratatea n-are nume,
Doar in lacrimi poti s-o ineci.

Si am ales un timp,o clipa...
Asa si timpul s-a oprit,
Secunda,vie ce-m-apasa,
Singuratate esti un vid.

Un vid cu ganduri fara numar,
Eu te-am ales si viata e,
Parca mai lunga si oprita...
De-o lacrima ce nu mai e ,

O lacrima pe chip din suflet,
Sa iti alegi o noua zi ,
Acelasi dor aceea credinta,
E icoana a fiintei vii....!

Si am ales sa fiu cu tine,
Un suflet viu,ce a crezut..
In oameni ,viata ,nemurire
Ajuta-ma ,ca sunt cazut.

Cazut cu lacrimi,ce imi poarta,
Un suflet sus ,spre un neant...
Am inteles a ta credinta,
Te rog nu vreau sa te despart.

Sa te despart de suflet care,
Numai tu l-ai invatat....
Tradarea este ca o floare,
In suflet inca mi-a ramas,

Si a cazut de zile-n care,
A crezut si a sperat...
Ma voi retrage-n clipe mute,
Singuratatea mi-a ramas .

Nessun commento:

Posta un commento