lunedì 5 marzo 2012

Viata straina ...

Si las o lacrima sa curga ! sa curga ,
Ma lupt cu o viata straina ce E !!!
Straina de suflet ,de lacrimi ,suspina,
Un suflet ce zvanta,speranta si crez ,...
Sunt singur ,o Doamne ,tu stii mai bine,
Cu viata incerc ! incerc sa ma lupt..
Ma lupt voi lupta pana la moarte...
O viata straina ,asa imi e scris ...
Desi voi lupta pana la moarte ,
Acum ma opresc ,sunt obosit !
Viata intelegandu-mi menirea,
Eu am crezut ! Nu stii nimic ...
Nu vreau acum in praguri de ceruri,
Sa-mi ceri sa iti dau ,ce nu meriti !
Viata straina ,haina de mine..
Un suflet ,ecou ,singur si trist ,
Ma lupt si ma lupt viata straina,
Un suflet INVATA nu-ti cere nimic !
Nimic nu-ti va cere viata straina ...
Dar lasa asa __ UN RASARIT !
Nu cer nimic ,nimic de pe lume,
Decat sa fiu ,o clipa Iubit !!!

Nessun commento:

Posta un commento