lunedì 5 marzo 2012

Drept de a iubi ...

Drept sa am in asta viata,
Doar un drept doar de-a iubii,
Drept ce poate sa insemne ..
De nu dor si nostalgi...
Drept si legi poate nescrise,
Cine-s eu ,ca sa afirm..!!!
Sunt un suflet,care poarta,
Doar iubire ,dor si vis ...
Fara aceste sentimente..
Ori si unde am umbla,
Parca viata ar fi mai goala,
Fara dragostea ..de ea,
Si sunt singur si ma paste,
Singur dor,ce-nanteles,
Cine-s eu sa cer dreptate,
Intr-o viata cei mister..!!!
Tu destin ,tu viata-mi cruda,
Fa sa nu mai fiu ,un slab..
Vreau sa cred ca pentru suflet,
Dragoste...mi-e destinat,
Dragostea ce poate face,
Sufletul sa fie viu..
Am crezut ca-mi esti o floare,
Dragoste eu sunt pustiu...
Floare tu ce mi-ai dat mie,
Doar iubire si mister..
Of cat te iubesc pe tine,
Dar sunt singur si ma pierd,
Sa ma simt bine ca floarea,
Dimineata ea cum e...!!!
Cu o roua cristalina..
Rade-n raze clipele,
Clipele ce pot renaste,
O iubire un mister.....
Viata hai te rog acuma,
Lasa-ma sa cred din nou,
Stiu ca pentru-a mea iubire,
Stiu ca pentru-al meu destin,
Viata tu mi-ai fost nedreapta,
Mi-ai luat al meu suspin...
Sa suspin nu pot acuma...
Sa ma rog of sunt cazut,
Dar voi crede pan-la moarte,
In iubirea din trecut...
Viata tu ma-nveti pe mine,
Zi de zi sa fiu un om...
Si iubirea cei in mine,
Am s-o port pan-am sa mor.

Nessun commento:

Posta un commento