lunedì 4 luglio 2011

Asa mi-a fost sortit...

Privesc la cer si-mi pare,
Ca te zaresc in stea
Ce rasare acuma..
Straluce viata mea,
Si te intreb?O! Doamne,
Ce frumos stralucesti
Eu te intreb pe tine ,
Spune-mi de ce jelesc,
Cand te intreb acestea,
Tu nu mai stralucesti,
Doar licaresti si-mi pare,
Cum vrei sa imi vorbesti.
Un ingeras un suflet,...........
Ti-a luat inima,
Dar ce sa fac acuma,
Tu nu mai esti cu ea,
Iubirea ce v-am dat-o,
Asa v-a fost sortit,
Ca sa iubesti tu fata,
Un suflet cea murit,
Nu stiu de ce acuma,
Tu n-ai putut uita,
O singura iubire
Cea fost in viata ta
Tot ce-mi doresc acuma
Este sa nu mai plangi
Priveste licarirea,
Sa stralucesti sa simti,
Un inger care vine,
De aici de sus din cer
El vine pentru tine
Tu suflet trist stingher,
Iubesti cu foc cu jale,
Pe cel ce n-a stiut
Sa vada-n tine fata
Un suflet pur si sfant,
Iubirea care-ti arde
De cand tu ai aflat,
Tradarea si iubirea
Asa ti-a fost lasat,
Eu voi apune acuma,
In zori de zi tu stii
Dar ziua ce-o sa vina
Eu iar voi straluci
Hai vino si tu fata
Lasa in urma dor
Asa ti-a fost ca soarta
Sa mori plangand de dor
Hai vino te ridica
Sus aici la cer
Vino dar fara frica,
O tu suflet stingher
Tu stralucesti acuma,
Esti frumoasa stea,
Apune dar acuma,
Vei rasari candva.

   Autor: Iris Yrinad

Nessun commento:

Posta un commento