martedì 26 luglio 2011

Imi esti doar prieten...

Dupa atatia ani de zile ,
Tu imi spui ca ai un dor,
Ai un dor si o dorinta,
Ca vrei doar al meu amor.

Ne cunoastem ne-ntelegem,
Ne iubim ca si amici.
Dar ce-ti cere tie soarta,
Eu nu pot a-ndeplini.

Sunt aici te prind de mana,
Te ajut,esti prieten drag,
Dar sa nu gresesti in viata,
Sa imi ceri ce n-am sa fac.

Esti amicul meu de suflet,
Esti un om ce doar ar vrea,
Sa iti dau un suflet care...
Ce iubirea ta n-o vrea.

Nu te supara amice,
Ti-e toate iti dedic,
Te ajut si-ti spun din suflet,
Te ajut nimic mai mult.

Dupa atati ani de zile,
Tu ma-ntrebi ce imi doresc,
Eu doresc liniste pace...
Doar atat si sa iubesc.

Sa iubesc o lume mare,
Sa iubesc pe Dumnezeu,
Sa iubesc natura,oameni,                Autor:Iris Yrinad
Asta e destinul meu.

Nessun commento:

Posta un commento