martedì 5 luglio 2011

Un suflet inocent...

Un suflet inocent,
A fost si v-a fi,
Un suflet inocent,
Pana o-i muri,
Un suflet inocent,
Un suflet cea iubit,
Un suflet inocent,
Acum a murit.
Un suflet inocent
Cea iubit si vrea,
Un suflet inocent ,
Eu ti-am dat candva.
Acum de v-a fi,
De ma vei privi,                                                         Am iubit pe lume,
Un suflet inocent,                                                       S-oi iubii mereu,
Asta vei gasi.                                                             Nu mai cred in vorbe,
Si de vei veni,                                                            Si iubesc doar eu,
Si-mi vei spune iar,                                                    Azi cu inocenta,
Ca ma vei iubii,                                                         Vreau sa recunosc,
Toate sunt in van.                                                       Te iubesc pe tine,
Un suflet inocent,                                                       Dar cu ce folos,
Care l-ai avut,                                                            Intr-o lume mare,
Un suflet inocent,                                                       Tu de vei gasi,
Care l-ai pierdut                                                        Un suflet inocent,
Stiu acum si cred,,                                                     Iti vei aminti.                                                                                                                            Un suflet inocent,  
Ca si viata mea                                                          Un suflet cea iubit,
A fost inocenta,                                                         Un suflet inocent,
Tu nu iubirea mea.                                                     Acum a murit.
............................         
                                                                         Autor: Iris Yrinad

Nessun commento:

Posta un commento